dakpinar- Kızlar merhaba glikolize hemoglobin testim 3.7 çıkmış , referans aralığı 4.5 /6.5 olmalıymış . 5 haftalık hamileyim sonuç e nabıza düşmüş doktora kontrole gidince soracağım ama o güne kadar merak ederim dıye bileniniz var mı sormak istedim ♥️
pamukpamukoldum dakpinar- Hba1C yani gizli şekerine bakmıs Düşük cıkmıs Yani gizli şekerin yok demek iyi bişey yani 😊