Doktora git canım. Benimde kanamam olmuştu gece sahur vakti kanı farketmiştim hemen gitmiştik acile Benim 2 aylıkken kanamam oldu progestan iğnesi vuruldum düşük önleyici bir ilaç, eğer ki gebeliğin yeni ise yerleşme kanaması da olabilir rengi pembemsi oluyormuş her bayanda olmuyor yerleşme kanaması bende olmamıştı.