Ylnzkus12 ben adet olacağım tarihten 22 gün sonra pozitifi gördüm. En son 18 kasımda adet görmüştüm 18 aralıkta olmam gerekirken olmadım tabi o süreçte defalarca test yapıp kan verdim ama hepsinde negatif çıkmıştı ve adet olmak için ilaç falan kullanmıştım. en son kan verdiğimde aralığın sonu falandı ve sonucum negatifti pcos dan dolayı falan olmuyorum diye düşünüyorduk daha sonra 8 ocakta tesadüfen 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim yani benimki baya bi geç döllenmeydi 😊 belirti olarak da hiç bir belirtim yoktu hamileliğe dair sadece karnım çok fazla şişmişti tabi bende onu adet olmuyorum diye düşünmüştüm birde göbek deliğimden aşağı belli belirsiz bir çizgi belirmişti araştırdığımda bazı hamilelerden ilk aydan itibaren çıktığı yazıyordu