Elisa-nevra benim kızım 38. Haftada doğdu tam 38 mi yoksa artısı varmıydı hatırlamıyorum 13 yıl oldu sezeryan ile bir gün küvezde kaldı solunum da sıkıntı yaşamıştı ilk emzirdim hep inliyordu hemşireye haber vermişti annemler hemen aldılar çocuğu çok korkmuştum ama çok şükür kötü birşey olmadı olmayacağını da söylediler zaten ama insan bi korkuyor işte şimdi 38+4 gibi olacak doğum ama 27. Haftada ciğer geliştirici yapıldı erken doğum riskim olduğu için ondan dolayı bir nebze rahatım tabi yine Allah’ın yazı taktiri sağlıkla doğsun bebeklerimiz inş bu arada kilosu da iyiydi 3600gr ile doğdu