Sana çokca teşekkür etmek istiyorum ❤️ Benim de bir kaybım var ve şimdi ki gebeliğimde ikili testim biraz kafa karıştırdı.. benim içim rahat ve ne olursa olsun evladımı kucağıma alacağım günü iple çekiyorum.. ilk öğrendiğimizde olayın şokuyla eşimin yakınlarıyla paylaştık ve paylaşırken ben kesin kararımı dile getirdim.. onların haddiymiş gibi kararımızı sorguladılar beni korkutmak için ellerinden geleni yaptılar.. asla yenilmedim söylenenlere ama büyük bir hayal kırıklığı yaşadım.. ne yani benim evladım onlara göre normların dışında olursa, evladımı dışlayacaklarmıydı? Daha ihtimalinde bile böyle yapanlar bir daha hayatımda olamazlar dedim.. çok şükür eşim de aynı şeyleri aynı anda düşünmüş.. bir daha dönmemek üzere terk ettik orayı.. şimdi heycanla mutlulukla evladımızı bekliyoruz 🤗 test sonuçlarımızı haftaya alacağız, herşeye hazırladık kendimizi, Rabbimizden hayırlısını diliyoruz ❤️ Demem o ki nefesi veren de alan da Allah.. başımızın üzerinde yeri var diyip sabredeceğiz 🤗