Nur18 1 cm di sadece ama nst deki sancı çok fazlaydı ama ben ısrarla o sancıyı hissetmedim o yüzden suni verdiler en çok korkutupum şeydi diyebilirim suni için ama hiç öyle olmadı tabıkı kuvvetlı bır sancı cektım ama beklendigımden daha ıyıydı doktorumun dedıgıne göre de acı eşiğin çok yüksekmıs ondan hissetmemişim