[silindi] Meryemce92 Allah sağlıcakla kucaklarina almak nasip etsin inşallah 🙏 bizimde çift taraflı sorun hem bende PCO var hemde eşimde hareketinde yavaşlık var . Doktor PCO engel değil hamile kalmaya diyor ama yinede olmuyor. Bu ay artık bı işlem yapılacak mecburen
[silindi] Booncukk Daha dur bakalım yaa yolun yarısı 5 sene ne 😂😂ama meslekleri yaşlandırır insanı oda bı gerçek 😂
[silindi] Booncukk bekleyelim dedi 3 ay daha dedi başka da bişey demedi bende daha sonra doktor değiştirdim . Şimdi gideceğim doktora 2. Kez gidicem oda kendi haline birakirsak çok uzun vadede çocuk sahibi olabilirsiniz dedi tüp filmi çekerek başlamamız gerek dedi
nvn-mutlu whitedream bende tüp bebek tedavisi gördüm şuan 8+3 deyiz canı gönülden dua edicem sana Rabbim ümitlerinizi uğraşlarınızı boşa çıkarmasın inşallah güzel haberi alırsınız 🤲💐
Booncukk [silindi] ay ben artık mesleklerine de alıştım adam gidince ağlamıyorum bile Bana bi rahatlama geliyor hahahah oooh ev benim koltuk benim yatakta çapraz yatıyorum falan 🤣🤣 Mantıkli o rahim filminden sonra da çok şey belli oluyor genelde
Booncukk Annekusum artık heyecanlanmıyoruz 🤣 annem gecen diyor ki eşin sevindi mi.. ne sevinmesi dedim tedirginiz resmen Bu sefer ne çıkcak kimyasal mi diş gebelik mi kalp atıcak mi kanama gelcek mi kanama gelmeyecek mi kanama gelmeden mi kalbi durcak sağlıklı değilmi 🤣 şu saaten sonra kucağıma alana kadar içim rahat etmeyecek Doğuncada hava da bi çevircem herhalde her yeri tam mi diye 😅
[silindi] Booncukk Bizim daha ilk görev yerimiz hiç tayin görmedik bakalım nasıl olacak şimdi şark sırası ama ayrilicaz mecbur . Bende alışırım ilerde sen gibi 😀 aynen bakalım tıkalı mi çıkacak nasıl cikicak gorucez