rabiagucer03 böyle geçirip giden çok gebe duyduk içinizi ferah tutun zaten belirtilerin en agor olduğu dönem uzun sürmeyecek inşallah. Ama kendinizi bir odada izole etmeniz evden biriyle temasa gececekseniz cift maske kullanmanız çok önemli. Bitki çayları önerilmiyor ıhlamur icebilirsiniz bildiğim kadariyla sadece boğazıniza iyi gelecektir. Kekik çayı özellikle icilmemeliymis. Alabildiğiniz kadar c vitamini ve doktorunuza danisip takviye d vitamini kullanın çok su için inşallah grip gibi geçer gider. Allah yardımcınız olsun