Biranne2 Kızımın adı Duha şimdi erkek olucağını öğrendik ama aklımda hiç bişey yok tek isim istiyorum her zaman ve kızımın ismine de uysa güzel olur sanki 🙈
LawyerEce Biranne2 “Tâhâ” bence ☺ Hem Duha’ya uyuyor hemde bildiğim kadarıyla ikisinin de anlamı sûre.
LawyerEce Biranne2 Aklıma ilk Tâhâ geldi canım anlam olarak da genel olarakta uyumlu geldi bana 😂 Hoşunuza gittiyse ne mutlu bana. ☺🤍
Biranne2 LawyerEce çok teşekkür ederim canım tabikide bunları kaydediyorum sonda kararımı vericem inşallah ☺️
ekimannesi3 Demetk Bütün isim postlarının altında mutlaka görüyorum bu yorumu eşinizle konuşup içinize sinen bir isim bulun bence 🙄