Ummuhankoc Cansusuem çok şükür herşey yolunda sadece ara ara kasıklarımda ağrı hissediyorum ve akşam yemeklerden sonra aşırı şişiyorum☺️
Cansusuem Ummuhankoc Evet demek ki bu haftalarda normal bende de hafif regl ağrısı gibi ağro oluyor ara ara. Bir de çok az yesem bile dünyaları yemiş gibi şişlik 🥰