Adaaa34 MedRec28 Canım çok zararlıymış bi araştır istersen.Ben 8.ayımdayım hep venüs kullandım hem daha geç çıkıyor hem de daha yumuşak çıkarıyor.Normal traş bıçağı gibi çok sıkta çıkmıyor.
Adaaa34 irorkay Ben venüs simply kullanıyorum 3 başlıklı daha da uygun.Ama istersen venüs breeze var makinası ve +4 başlığı 3 4 ay gider o da güzel :) Trendyoldan almıştım yorumları inceleyerek marketlere göre daha uygun oradan bakabilrsiniz🙂