Arkadaşlar son adet tarihime göre 6+4 hamileyim ilk kese görmeye gittiğimizde doktor geriden geliyo dedi sonra içime bi kurt düştü başka doktora gittim ve vajinal muayene etti tam 6+1 di ve kalp atışı yok bu zamana duyulması gerekirdi dedi ve normalde 20 mm civarı olması gerekiyormuş ama 8 mm daha dedi yüzde 80 gelişmeyen gebelik dedi sonra kanamam başladı hastanede yattım 1 gece kese duruyo içinde bebekte göründü ama kalp atışı yok daha erken mi çok tedirginim 😔