SeherKabilayNergiz Merhabalar 🌺 Özel Bingöl Hastanesinde doğum yapan, yapacak olan arkadaşlar hangi doktoru tercih ettiniz yahut tercih edeceksiniz ? 🙏
Sevimvrs SeherKabilayNergiz Merhaba ben de 17 haftalık hamileyim ve devamlı muayeneye Engin Bey’e giderim çok ta memnunum,Allah’ın izniyle doğumumu da Engin Bey gerçekleştirsin istiyorum…🌸
Semiha_ SeherKabilayNergiz 7+3 şuan ama hamileliğim öncesindede gitmiştim kendisine hamile kalabilmek için yumurtlama takibi yapmıştı şükür ilk aydan hamile kaldım 3 aydır düzenli kontrollere giderim hep ve iyi birisi ilgili bir doktor 🙏☺️☺️
SeherKabilayNergiz Semiha_ verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim benim bebeğim de 17+2 haftalık cinsiyetini de Engin Hocadan öğrendim. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bizlere de bütün annelere de 🌺🥰🙏
SeherKabilayNergiz Sevimvrs sağlıkla gelsinler inşallah bebişlerimiz🌺 renkli yani detaylı ultrason hakkında bilginiz var mı ne zaman yaptıracaksınız, hastane bir ücret verdi mi ?
SeherKabilayNergiz Defneee01 ben Engin Bey’de yaptırdım sonra ufak bir pürüz vardı elazığa Remzi Atılgan a gittim Allah bin kere razı olsun Engin Bey in yaptığını hatta daha detaylı açıklamalar yaparak detaylı ultrason yaptı hem de 182 TL verdim.
Defneee01 Engin bey hastaneden ayrıldı kendi muayenesi var 450 TL muayene ücreti 450 TL’de detaylı ultrason
SeherKabilayNergiz Defneee01 evet 450 TL ye yaptırdım. Peki güncel muayene ücretini biliyorm musunuz ?
SeherKabilayNergiz Defneee01 çok şükür iyi bir sorun yok Remzi Bey’e gittik baktırdım aklım da rahat etti 🙏 inşallah sizin bebişiniz de çok sağlıklıdır 🌺
Semiha_ poncikveannesii normal doğum Bingöl’de olursa 4 bin ₺ , Elazığ’da olursa 6 bin ₺ diye biliyorum bir arkadaşım söylemişti
poncikveannesii Semiha_ Elazğdaki doktorlar daha iyi oda artık Bingöl’de iyi doktor yok diye herkes ona gidiyor valla ne bileym uçmuş fiyatları