Merhaba arkadaşlar. Doğumum ağıstos sonu nasipse. Herkes bişeyler almak istiyor malum hediye felan. Bende şöyle düşündüm yenidoğan kıyafetlerini ben alayım öbürlerini 6-9-12 aylık şeklinde aileme aldırayım. Benim gibi düşünen var mı elimde kalmasından korkuyorm ???