Arkadaşlar 6 günlük bebegim var. Gaz sancısı çekiyor. Saatlerce ugraşıyoruz dün gece 5 saat boyunca uyumadı agladı. Bu gazın bi çaresi yokmu videolar izliyoruz YouTubedan gaz cıkarmaya dair ama herzaman işe yaramıyor bazen cıkarıyor bazen cıkaramıyor