Miracin_annesi2021 sezaryeni kendi zamanlarındaki gibi sanıyorlar galiba. İki doğumda da biraz can acıyor doğal olarak ama hepsi geçiyor. Şu çok kötü bu çok kötü demek kimsenin haddine değil. Sizin için hangisi uygun görülüyorsa, hem beden hem ruh sağlığı açısından o en doğrusudur. Sen ve dr bilir. Doğumla ilgili kimseyle konuşmamak yorum yaptırmamak hatta durumunla ilgili çok bilgi vermemek en iyisi.