Gebeliğimin başından beri hiç sancım olmadı ne yalancı sancı ne başka türlü sancı, ilk oğlumda sancı dan hastaneden çıkamadım hatta hastanede yatmışlığım bile var suan 32 haftalık gebeyim acaba diyorum benim oğlan geç mi gelecek korkuyorum geç gelir diye 😂 nolur linçlemeyin belki saçmaladım ama gerçekten bu gebeliğim ilkine göre daha Bi sakin geçiyor korkuyorum 😂