archerwoman Tklc benim annem beni normal kız kardeşimi sezaryen yapmış. Ben kasım doğumluyum ona rağmen diyor ki bol su içmek istiyorsun orayı kuru tutman gerekiyor sürekli çişe gidiyorsun çok zor olmuş sürekli kuru olsun diye fön makinesi tutmuş hele bide ben temmuzda doğurucam tam sıcak mahvolursun yapma diyor bana annem emekli hemşire bu arada… en azından karnındaki dikişi kuru tutmak daha kolay diyorlar… bence normal doğumun en güzel yanı sütün gelmesi hemen hani başka artısı yok gibi eşim de doktor eşimi annemi vs dinleyince sezaryen yapayım diyorum hayırlısı hakkımızda…
Tklc archerwoman tabiki öncelikle herşeyin hayırlısı 🤗 ben bu durumda doktora güveniyorum sonuçta hiçbir doktor hem bebeği hemde anneyi riske atmak istemez. Önemli olan ikimizinde sağlıklı bir şekilde hastaneden ayrılması. Birazda bebekler kendileri seçiyor nasıl gelmek istediklerini bazen ne olursa olsun normal doğmak istemiyorlar mesela 😁
meri_2015 Ayse-45 çiğ ceviz,çiğ badem,süt,yoğurt,ilikli kemikli haşlama et,mevsimine uygun meyveler,kaşar peyniri,günlük yumurtam bunları hiç eksik etmedim 2 ana öğün 2 ara öğün şeklinde beslendim sonuç böyle oldu 🙈🙉🙊
minelimm meri_2015 34+5 de 2515 gr 44 cm boyu doktorumuz normal dedi ki bende bide gebelik diyabeti var diyet ve insülinle devam ediyorum
meri_2015 minelimm biz kontrolde tam 34+0 dık 2800 dedi ama fazla dedi dr lar neye göre az çok diyolar bende bazen anlayamıyorum
meri_2015 Secilsac hayır bu şekilde düşünüp kendinizi yıpratmayın lütfen zaten 2500 gramı görsün inşallah bi sıkıntı olmaz doğuncada hızla büyüyorlar diyolar siz içinizi ferah tutun 😚
Zehraaa98 meri_2015 benımde 32+0 2045 o zaman benım normal degıl mı bende normal doğumdan cok korkuyorum sezeryan ıstıyorum🤦🏼♀️