Diddem Arkadaşlar trivag fitil kullanan var mı ? Reçetesinde gebeliğinizin ilk 3 aylık dönemindeyseniz kullanmayın yazıyor tedirgin oldum😔
HandeSM handegurses bende kullandım bende de enfeksiyon varmış yararı olup olmadığını farkedemedim yani yaz ayı sıcak akıntım sanırım terle de karıştırıyordum idrar tahlilinde çıktı enfeksiyon var dedi doktor ama kanama yapmıyor bende yapmadı en azından 35 haftalığım
aksoyrumeysa Bende şuan kullanıyorum 3 günlük zaten kesinlikle işe yarıyor. Çok yoğun akıntım vardı 1. Yi kullanır kullanmaz kesti hemencecik
aksoyrumeysa aksoyrumeysa benim ilk gebeliğimde kanama yaptı ama bu seferkinde olmadı şükür. Hatta kullanırken tedirgin olmuştum yine kanama olur mu diye
Diddem handegurses Bana 3 kutu yazmıştı doktor hepsini kullandım ard arda, kanama yapmadı hiçbir yan etkisini görmedim.
handegurses aksoyrumeysa sadece akıntı şikayetinizden dolayımı kullandınız bende de vajinada iğne batması gibi şeyler oluyo enfeksiyondandır dedi dr
Diddem handegurses Yoğun sarı akıntım ve vajinal yanma vardı idrar tahlilinde de bakteri çıkmıştı o sebeple kullandım.Akıntı tekrarladı fitil bittikten bir süre sonra ama yanma yok şükür .