Minnosannem12 Boğazımda hafif ağrı ve karincalaniyor gibi korkuyorum korona oldum diye ama başka bir belirti yok soğuk karpuz yemiştim eşimde tutturdu gidelim diye testende korkuyorum napicam bilmiyorum
Minnosannem12 Babyto-Mom yok sadce boğaz korkuyorum çok eğer çıkarsa 10 gün hastanede yatarsın dediler
ikizlerimveben Minnosannem12 bende de bugün bi yanma var boğazımda. Koronanın ilk belirtisinde boğaz ağrısı yok diye biliyorum. Pazartesi sezeryanım için korona testi olacam zaten ben. Ateşiniz falan yoksa korkmayın bence mevsimseldir
Babyto-Mom Minnosannem12 Ya kim dedi öyle bişey inanma canım ben daha yeni 30 haftalık korona oldum hiçte öyle bişey yok bendeki belirtiler ateş ve bacaklarım her yerim çok ağrıdı bi gece hiç uyuyamadım
Neslihan1903 Minnosannem12 test yatır benimde boğaz ağrısıyla başladı sonra tat koku gitti erkenden test yaptır ki karantına süren uzamasın teste korkacak bir şey yok
Babyto-Mom Minnosannem12 Hiç korkma Allahın izniyle olsan bile atlatıyosun İnşAllah olmamışsındırda yani
Kucukmucize Minnosannem12 ne demek canım bol bol C vitamini ye su iç doktorum ama bi tane ıhlamur içebilirsin dedi günde