Kızlar selammm.27 haftalığım.ilk zamandan beri plesanta ağagıda dedi doktor.Takip ediyoruz yukarı çıkcak mı diye.bu durumu yaşayan var mı normal doğuma engel mi.Bir de plesenta aşagıdayken egzersiz yapılmaz mı.Doğumu kolaylaştırmak için egzersiz yapmak istiyorum