MercimekannesiN Rüzgar ege olacak oğlumuzun adı. Güney isminide çok istemiştim ama babası istemedi, belki beğenirsiniz. Sağlıkla gelsinler inşallah ❤❤❤❤
1sema 30+1 olduk çok şükür 🥰 oğluşlarımın adını Çınar&Yağız koyacağız. Birini ben birini eşim seçti 🥰
turuncuanne Meliiil23 2 yaşında oğlum var ömer aslan koyduk ismini, bu hafta da bebeğimin cinsiyetini öğrenicez erkekse göktürk ya da metehan istiyorum eşim de timuçin diye tutturdu hamileliği öğrendiğinden beri 😄