Arkadaslar hastane icin iki takim pijama takimi almistim ama dogumum bi aksilik olmazsa insallah normal olcak gibi gorunuyo. Pijamayla rahat olmaz elbise gecelik al diyolar. Sizce nasil yani hastanede dogumu beklerken sanci varken hastane zaten kiyafet vermiyomu kendi kiyafetlerimizlemi bekliyoruz sanciyi. Kafam karisti dogumdan sonra zaten pijama daha rahat olur diye dusunmustum ben