Selam kizlar.iyi ramazanlar.ben 5 yillik evliyim.2ci yilinda cook tedaviler sonunda hamile kaldim 9 haftalik kalbi durdu kurtaj oldum.wimdi 17 haftalik yine hamileyim ee tabi yine tedavi sonucu.cok korkuyorum yine kayb ederim diye.kan pihtilawmasindan test yaptirdim sonuc normal ama yenede icin rahat diyil.olsa cikardi dimi test sonuclarinda?lutfen yorum atin.kizim bi kipirdasan icim rahatlardi 😔😔😔😔