Tugceoren şöyle anlatayım; ben ilk bi haftalıkken öğrendim. 2. Haftamda aniden bi kanamam oldu içimden bi an bi şey boşaldı onun yanı sıra ağrı sancı çektim sonra apar topar acile gittim. Ve tekrar kan testi yapıldı.
Değerlerim düşük çıktı ve negatif çıktı. Doktor kimyasal gebelik dedi. Test yapmayıp biraz daha bekleseymişim gebelik yaşadığımı düşünmeyecektim bile.
sonra bana korunmam gerektiğini söyledi. Ben korunmadım. Arkasından bir hafta sonrasında hamile kalmışım. 6. Haftamda öğrendim hatta.
kimyasal gebelik sonrası hamile kalma oranın daha yüksekmiş.
ve kimyasal gebeliğin bi kötü durumu yokmuş. Sağlıksız olduğu için anne vücudu kabul etmediği için atıyormuş dışarıya.
içini ferah tut.