Daha 23 haftalık gebeyim fakat ayaklarım çok ağrıyor ve 3 gündür sisiyor. Bacak dizlerimdej aşağısı ve ayağım tamamen sisiyor ve bacaklarım boyle benek benek beyaz beyaz oluyor sislikten normal mi yada bir çözümü var mı bunun. Biraz takıntılıyım boyle şeylerde ve korkuyorum da şimdiden boyle olursa ilerisi için