Baharymk Anneler ben 38+4teyim. İshal ve bulantı yaşıyorum sürekli. Aynı durumda olanlar varmı? Neden oluyo bu 😞
Tunti Baharymk tam olarak ishal olmadım ama bağırsaklarım çok hareketli benim de. Midem de bulanıyor:/ 37deyim ben de
Sayrkann Baharymk benim ablam ishal oldu ardından doğuma gitti açılması olmuş 🙄 meğer ici temizleniyormus
ebruademlavin Baharymk bendede sancılı ishal oluyor bir defalığına 36+1 haftalık hamileyım bilen varsa neden olduğunu yazsa güzel olur 😣🤔
seydax Merhaba bugünkü doğum eğitiminde doğum koçu dedi ki doğum yaklaştıkça bağırsak hareketleri artar hatta ishal olursunuz. Bu da doğumun belirtileridir dedi
Atlasbebek 37+5 deyim bnmde bağırsaklarım çok hareketli ve mide bulantım çok var en kötüsü de kusunca çok zorlanıyorum Bebek büyüdüğü için 😳😳😳
Ryhton Ya sormayin kızlar bende 37 haftadayim bendede kusma mide bulantisi hat safada 🙁 peki bebeğinizin hareketler nasil eskisine göre benimki gün içinde biraz azaldi sanki panik yaptim 2 gündür
Binnur Benımde son haftamda olmustu hızlı bagırsak hareketlerı ve bulantı 36 haftalıkta dogum yaptım. Renksız akıntıda olabılır dogum yaklastıgında bende olmustu
Pnrmhmmd Binnur bugün geldi bende çok çok açık bi yeşil ama kıvamı çok değişik sümüksü gideydi ilk defa gordum bu doğum belirtisi mi herkes kan olması gerek diyo ama bilmiyorum (38+2)
Binnur Kan olması nısan oluyo bu renksız olan bırden sızıntı gıbı gelıyo ve akıntının cogalması dogumun yaklastıgını gosterıyo herkeste aynı olmayabılır tabı benım ıkısındede bole oldu canım
1PrensAnnesi Baharymk ninelerimiz için doğumun belirtilerinin başındadır ishal kusma vücut içi temizler sonra doğuma atar kendni der benim ninem hatta 8aya girdin gireli her konuşmamda gitmemde de uyarıyor ishal kusman varsa anneni ara gelsn yanına bak diye☺
Baharymk Ozaman bu ishal son haftalarda normal bi durum yani.. Evladına kavuşmana az kaldı ona mı sevinsen yoksa bu ishal ağrısına mı ağlasan 😢 Acaba ne kadar süre sonra gelir bebek??