Esosun Derinn45 doğurdum hamilelikte bisürü çilek yedim çilek gibi tatlı bi oğlum oldu😍 hurafelere inanmayın 👍🏼
Esosun Derinn45 yedim elimi de heryerime sürmüşümdür kaşınmışımdır mutlaka da inanma böyle şeylereee😂
noktaninannesi Postun başlığıyla oyun oynamışlar resmen 😂 üç kişinin elinden gemiş 😂 yiyecek içerir kalması daha iyi değilmiydi çilek diye belirtmek pek iyi olmamış da 🙄😬
Minigim45 Bizim bir tanıdık duymuş leke bıraktıgını ogluna hamileymiş bacagıma bi sürim abartıyolar zaten olmaz demiş tam sürdügü yerde leke olmuş bacagında oglunun😂😂
esra572 Derinn45 benim arkdsm da yedikden sonra yanağını kasimis doğum lekesi oluşmuş yanağında o yüzden felan diyordu bana saçma geliyordu ama