12+3 haftalık hamileyim doktorum vitamin kapsülü verdi adı regenesis max. Fakat ben ilacı bir türlü içemiyorum midem bulanıyor ve kusuyorum ilacı. Zaten sürekli mide bulantısı çeken istifra eden birisiyim. Vitamin ilacını içmediğim zaman çocuğuma bi zarar olur mu? Randevuma baya bi süre olduğu için buraya yazmak istedim belki fikri olanlar vardır diye