Merhaba anneler. 15 haftalık hamileyim ve bu sabah eşimin covid testi pozitif çıktı. Bende de semptomlar yavaş yavaş kendini göstermeye başladı. Açıkçası tedirgin oldum. Aranızda hamileyken covid geçiren varsa biraz bilgi verebilir mi? Takviye olarak ne kullandınız mesela? Çok teşk şimdiden.