Selam anneler, 23+4 haftalık hamileyim. Son 1haftadir falan oturma, yatma halindeyken kasıklarımda balon patlıyor gibi ama tam olarak öyle değil sanki luk luk bir his oluyor geçiyor. Nasıl tarif edeceğimi bir türlü bulamıyorum kalp atar gibi de ama değil. Balık kayar gibi bir şey ama elimle dokunduğum zaman vs hissetmiyorum içten hissediyorum ve olmaya başlayınca 15 dakika da bir oluyor. Bebek hareketi olarak düşünmedim bu kadar ritmik ve elle hissedilmediği için ve doluluk hissi yaşıyorum. Biraz tempolu bir dönem geçirdim acaba o yüzden mi oldu diye düşünüyorum ama bir yandan da endişe ediyorum. Randevum pazartesi günü ama içim içimi yiyor 🤦