Merhaba kızlar böyle bir post açmak istemezdim ama benim gibi bunlari yaşayip sonrasinda problem yaşamayan varmi cok merak ediyorum. Biz bugun tam 11 haftalik olduk gece lavaboya gittigimde afedersiniz ic camasirimda kan gördüm hemen iki kere peceteyle silince yine pembemsi kan gördüm aynı şeyleri öncede yaşamistim o yuzden hic durmadan hemen acile gittik kan alındı ultrasona koyuldu sabaha kadar sonuclari bekledik ama benim sadece baş dönmem ve midemde bağırsaklarimda kramplar oluyordu öyle sanci diyebilecegim bir ağrım yoktu. Sabaha kadar beklemenin sonunda hemsire geldi doktorun bizi bir klinige yönlendirdigini ve ultrason sonuclarini birazdan doktorun gelip söyleyecegini söyledi.doktor geldi bebekte de anne de kötü birsey yok bebek büyüyor buyudukce yerlestigi yerde kanama olabilir dedi ama yabanci ülkedeyiz cok dilimiz olmadigi icin detay birsey soramadim. Simdide sanki sol tarafimda kasilmalarim var. Benim gibi böyle yasayip hicbirsey olmayan varmi. Lutfen yasayanlar deneyimlerini söylesin