Merhaba, benim merak ettiğim bir konu var ben çift yumurta ikizlerie hamileyim ve doğum açısından merak ettiğim bir konu var. İkiz gebelikte normal doğum yapan var bu konuda Dr önerisi olan ben inşallah bir sorun olmazsa ilerde normal doğum yapmak istiyorum . Avrupa da ikiz gebeliklerde hep normal doğum yaptırıyorlar bizde direk sezaryen diyorlar bu şekilde normal doğum öyküsü olan var mı ??