Selver07 Herkese merhaba 6+5 günlük hamileyim ve testim pozitif çıktı. İlaç vs kullanamıyorum bu virüsü geçiren anneler vitamin vs kullandınız mı hangilerini kullandınız 🙏🏻🌸
Burcunur__ Selver07 bende seninle aynı haftadaydım covid olduğumda bol C vitamini bol meyve yoğurt ayran gibi şeyler tükettim su çok içtim . Şuan 19+5 haftalığız. Sakın telaş etme içini ferah tut bol bol oku . Covid olduktan iştahım kesildi günde bir öğün yememe rağmen bebişimin kilosu ve boyu önden bile gidiyor hiç canını sıkma gayet herşey yolunda gider umarım . Covid olmadan öncede ben oksapar coraspirin kan sulandırıcı kullanıyordum . Bi doktoruna danış çünkü covid kanda pıhtı yapabiliyor belki kullanmanı tavsiye eder doktorun .
AltinYildizMom Selver07 sadece doktorumun yazdığı folik asit ve birçok vitamininde içinde oldugu bi vitamin kullandim ayriyetten D vitamini kullanmamı söyledi ve en önemlisi kan sulandırıcı igne mutlaka kadin doğum doktorunuza iletin iğne yazıcaktır
BorasMom Selver07 benim eşim şuan pozitif ben negatifim ama yinede doktoruma yazdım önerdiği vitaminleri aldırdım kullanmalısın bol su ve meyve ye aksatma Vitaminler “Calcium-Sandoz 1000 mg vitamin C” “Ocean Vitamin D3 1000 IU ” bunları aldırıp hemen başlamalısın benim negatif olmama rağmen doktorum olma riskim var diye hemen bana bunları söyledi çok geçmiş olsın
Selver07 Burcunur__ çok teşekkürler bendede ilk 2 gün halsizlik ateş oldu 2-3 gündür sadece öksürük var ama zaten dün belli oldu pozitif olduğu 🙏🏻
Gzmankara Ben 36 haftalık hamileyim. Covidim. 6. Günüm. Sadece vitamin kullanıyorum. Erken doğum riski olduğu için kan sulandırıcı da almadım. Tat ve koku gitti. Ama bol meyve sıcak içecekler, vitaminli çorbalarla geçmesini bekliyorum.
Selver07 Gzmankara doktorumla görüşeceğim tekrar söylemiştim ama hiç bişey vermedi inşallah sorun olmaz 🙏🏻
lily-11 Selver07 d vitamini ve corasprin kullandım. Corasprin zaten kullandığım içim ekstra kan sulandırıcı iğne kullanmadım. Sürekli limon zencefil( ilk haftalarınızdasınız size zencefil zararlı olabilir doktorunuza sorun) bol sirkeli sarımsaklı tavuk suyu çorbası içtim her gün. İçebilirseniz kelle paça et suyu çorbası da olur. Midem çok bulandığında prilam içtim bulantımı kesince yine yedim. Bol bol meyve portakal kivi avakado. Aşırı su tükettim. Yeşillik yedim özellikle rokada c vitani var diye. Kekik çayı günde bi bardak içtim. Çok tıkandığımda doğal kekik kaynatıp buğusunu yaptım on dakika içinde tıkanıklığımı açtı. İlk haftalarda olduğunuz için kekik ve bazı yeşillikler zararlı olabilir siz haftanıza uyan faydalı besinleri tercih edin. Ateşim çıktığında sirkeli bezler koyduk sürekli değiştirdik 37ye düşünce ılık duş aldım. İlaç ilk gün korkuda parol içtim ama doktor kesinlikle yasak deyince içmedim bi daha. Eğer kötüleşsem belki yine içerdim dayanılmıcak kadar değildi o yüzden sabrettim. Moralinizi yüksek tutun eğlenceli komik şeyler izleyin dinlenin geçip gider Allah bol şifa versin🤗🤗🤗🤗
Selver07 lily-11 teşekkürler ☺️🙏🏻 Şimdilik çok iyi gidiyor inşallah ağır olmadan biter sadece öksürük ve tad koku sorunum var ☺️
lily-11 Selver07 bir de şu an tam zamanı yeşil soğan sarımsak tüketin. Ben çok yedim. Gerçekten bi haftaya toparlamamı güzel beslenmeye bağlıyorum mutlaka yemenize dikkat edin. Çünkü başka seçeneğimiz yok doğal besinlerden alıcaz o faydayı
Selver07 lily-11 evet hergün soğan sarımsak yiyorum c vitamini almaya çalışıyorum inşallah bitmek üzere sadece öksürükle atlatmış olurum 🙏🏻
Tutisy 13 haftalık hamileyim eşim 4 gün önce pozitif çıktı bende test yaptırdım negatifti ama 2 gün önce vucüd ağrılarım başladı bugün gittim kan tahlili yaptı kanda enfeksiyon görüldü ve covid ihtimali var dedi bekliyorum pcr testinin sonucunu keşke yok diyebilsem ama aşırı vücudum ağrıypr parol içebilirsin demişlerdi ama henüz içmedim korkumdan
Selver07 Tutisy ben test çıkmadan 1-2 gün önce öyle oldum ama test çıkınca da asla kötüyü düşünmedim siz de öyle yapın hemen başka şeylerle uğraşın piskolijikmen daha çok etkiler 🙏🏻