Ah ne çok isterdim bende mutlu mutlu doğum hikayemi anlatmayı ama bugün 11:45 itibariyle karnı dolu girdiğim hastaneden karnı ve kucağım boş çıktım herşeyimi hazırladığımız yavrumun kokusunu alamadan Rabbime emanet ettim içimin yangını anlatacak kelime yok isyan etmek ne haddimize buda bizim imtihanimiz aldık kabul ettik 😔😭