Haberlerde yine sma hastası bebekler ve ağlayan anneler. Bir kadın bı evladını kaybetmiş smadan ikinci çocuğu da sma hastası onuda kaybetmek istemiyorum diye ağlıyor. Biz ne kadar sukretsek az Allah kimseye dermansız çaresiz dert vermesin hele evald derdi çok zor