Svnc
Merhaba, bende 36 yaşındayım.
Malum hayat şartlarından dolayı üniversite kpss derken evlenip yuva kurabilmek için eşimle 7 sene bekledik. Şu anda tam iki senelik evliyiz. İlk gebeliğim, 32 haftalık hamileyim. Bir buçuk sene çocuk düşünmedik, aslında bu konuda biraz pişmanım. Nerden bilebilirdim 35 yaşın bu kadar kritik bir yaş olduğunu? Her kontrolde, her testte iki kat daha stress, iki kat daha fazla ehemmiyet gösteriliyor. Geriliyor insan haliyle. Şimdi tüm yakınlarıma, kuzenlerime, arkadaşlarıma ne yaparsanız yapın 35 yaşından önce çocuk yapın diyorum. 😌
Bu arada ikili test sonucum için doktor yaşına göre gayet iyi demişti, herhangi bir ekstra test önermedi. İkili iyi çıkınca üçlü ve dörtlü teste de gerek duyulmadı, yaptırmadım.
Hamilelik tüm duyguları içinde barındıran enteresan bir serüven...
Allah hepimizin evlatlarını sağlıkla sıhhatle hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin.
Ben yine çok uzun yazdım galiba 🙈
Sevgiler...