Byzayk0 senin az kalmış kuzum o zaman netten al mutlaka ben en son avmye bir ay önce gittim sanırım 😂 yeni şeyler geldi mi hiç blmyrum bana daha var temmuz sonu gibi inşallah bakarım bulamazsam ben de sitesinden alacağım cidden modelleri de güzel LC Waikikinin fiyat da çok uygun, lohusa seti almayı düşünmüyorum cidden çok pahalı yaa zaten o halde süslü püslu kıyafet pek mantıklı gelmiyor bana kimse de gelmeyecek rahatlık daha önemli benim için yeni çocuk doğurmuşum süs neyime 😂