Elifmeht61 Hamileliğimin çok başı daha korkuyorum dış gebelik olmasından böyle yüksek ağrı çekeniniz var mı?
Booncukk Elifmeht61 tüp bebekte diş gebelik olmaz ki.. olur mu? rahime yerleştiriyorlar zaten tüpten döllenerek gelmiyor ki..
MDT Elifmeht61 Ben 5 hafta kadar çektim canım. Hatta hamile olduğumu bile anlamadım adet olacam diye diye gezdim 🤦🏻♀️
bubuiledudu Elifmeht61 ben de daha yeni öğrendim bugün 4.haftadayım regl olacak gibi ara ara kasıklarıma ağrı giriyor ödüm kopuyor olcam diye rüyama bile girdi rüyamda regl olduğumu gördüm dün gece de🙈 ama normalmiş salı doktora gidene kadar ikna olamayacağım sanırım
mavi0803 adet gibi sancı olması normal canım bende de aynısı tam adet oldum diye lavoboya gidiyorum bakıyorum olmamışım sonra test yapıp hamile olduğumu öğrendim
mavi0803 Elifmeht61 içini ferah tut canım benim bir tane kürtajım oldu bebek oluşmadığı için şimdi yine hamileyim korku oluyor illaki ama içimi rahat tutmaya çalışıyorum yoksa zaman geçmiyo
ElfElfElf Elifmeht61 merhaba tüp bebek de ağrı daha fazla oluyor canım , Dr una danışarak ilaç takviyesi al tabi keseyi gördüyseniz.
Ays0 Olumsuz düşünmeyin. Regl sancısı hamileliğin her evresinde olabilen bir şeymiş rahim değişime uğradığı için. Benim de ilk haftalarim baya ağrılıydı ve kesem hemen görünmedi korkmuştum şuan 23 haftamız bitiyor
mavi0803 Booncukk inşallah öyle bişey olmaz ama olursada kan tahlili yada usg den anlaşılır karın ağrısından anlaşılmaz karın ağrısı gebeliğin başında çok sık rastlanılır zaten
Mugesahra33 Elifmeht61 bn iilk hamılelıgımde adet sancısıda cok yasamıstım ve rahmımde korkunc agırılar batmalar olmustu,fakt yerlestgı ıcın ve ılk oldgu ıcın sanırım,smdı yıne hamıleyım o denli yaşamadım🤭
Elifmeht61 Booncukk test günüm yarın evde 8 tane yaptım çift çizgi yatın Allah ın izniyle 12. Gün testi veriyoruz