Sehersoy 28+2 günlük hamileyim 15 dk felan önce yatağımda uzanıyordum yataktan kalkınca çarşafın ıslandığını ve iç çamaşırımın ıslak olduğunu gördüm doktora gitmelimiyim gitsem ne demem gerek lütfen yardımcı olun🤔😢
asya_zehra Sehersoy öncelikle sakin ol ve doktorunuza ara bilgilendir olmadı acile git suyuna filan bi baksınlar canim geçmiş olsun korkma insallah bi sıkıntı yoktur
Tuba704 Sehersoy tabiki ilk doktoruna bilgi ver belli olmaz belki istemeden idrar kaçırmışsındır ya da az suyun gelmiştir engellenebilir felan lütfen doktoruna bilgi ver içini ferah tut bizi de bilgilendir
DemetCeylan Sehersoy canım doktora git ıslaklığı olduğu gibi anlat suyunu kontrol etsinler. Bir de bi ped varmış suyu akıntıdan ayırt eden belki ondan verirler. İnşallah değildir ama önlem almakta fayda var
Aysetnj Su onemli bsey.. p.tesi git bence.. su gelmesi aninda cocuga kotu etkisi olan bsey degilmis ama p.tesi git stres yapma.. eger cok fazlaysa suyun geldyse yarin git ozel hastanede ultrasonla bakiyrlar yarin seçim falnda varya dr zor bulunur..
Deryak Bence hemen bir acile git baksınlar suyuna beklenecek bir durum değil suyunda gelen Doğum başlangıcı olabilir inşallah idrar falandır
Sinmn Sehersoy doktora gitmelisin.. su olabilir.. su miktarına bi bakarlar.. ben 33. haftadayım Bir aydan uzun süredir su sızıntısı yaşıyorum.. erken doğuma neden olabiliyor maalesef 😕😕
AiA Başına böyle birşey geliyor ve sen doktoru aramak yada acile gitmek yerine buraya öı yazıyorsun ?? Çok garip 🙄 gerçekten
Sehersoy AiA doktoru arayamıyorum çünkü düzcede kimsenin kendine özel doktoru yok numaralarını vermeyi geçtim acilde 1 saat mesafede zaten ben gitmeyeceğim acilede demedm gidince ne demem gerektiği konusunda bilgi edinmeye çalıştım !
AyseEmre Sehersoy canım doktora gitmende fayda var bize anlattıgın gibi doktoruna da anlatmalısın suyuna falan baksınlar için rahat etsin🙏
mervec Sehersoy bence telaş yapmadan hemen bor acile git canım suyun gelmiş olabilir korkma strese gorme bebegin etkilenmesin bi baksınlar bebeğine iyiyse vajinal mantardan olur gebelikte olması gayet normal bir şeymiş bu bende buyuzden fitil kullanıcam