bugun kontrole gıttım ve doktor plesantanın yaslandıgını ve suyumun azda olsa azaldıgını soyledı tansıyonumda bı cıkıp ındıgınden salı gunu doguma alabılırım dedı ciger gelıstırıcı vurdu ama sormayı unuttum haftası cok mu erken kuveze gırer mı bılgısı olan var mı acaba