Esrabrn3 özelde yaparsan sana tavsiyem doktor kendi çalıştığı hastanede mi yaptırıyor doğumu yoksa bir hastane mi kiralıyor ona bak 🤨 benim kuzenim tuğba hanımla yaptı doğumu ama akdamar hastanesiyle anlaşmalıymış o doktor doğumu orda yaptı ondan sor ve git bak önceden hastaneye bence canım.. Benim doktorum Akdamardaki Mehmet hocaydı ama doğumu devlette yaptım 4 gün önce her sey yolundaydı sağolsunlar çok iyi ilgilendiler doğum bölümünde sonra odaya geçince 1 2 tanesi rolünü büyütüp tribe girmişti sanırım işe yeni başlamıştılar hava atmaya çalışıyorlardı ve yaptığı işten memnun değil konuşturma beni tarzındalardı ama ağzının payını alınca susuyorlardı 😬 onada karakter diyoruz özeli devleti yok ✌️diyeceklerim bu kadar sağlıkla gelsin inşallah