Dokuz haftalık gebeyim.Altı aylık da oğlum var.Gebeliğimi öğrendiğimde hastaneye gittim altı haftalıktı.Keseyi gördük fakat kalp atışı için tekrar gel dedi.Kızlar sürekli ağrım var rahmimde ben idrar yolu enfeksiyonu oldum sandım çünkü çok sık olurum ama tahlillerimde bir şey çıkmadı idrar temiz çıktı.Sürekli böyle idrar yolu enfeksiyonu gibi bir ağrım var.Keseyi de gördü ama sebebi ne olabilir kimyasal gebelik tarzı bir şey böyle mi oluyor düşük riskim mi var anlayamadım