merveosman2627 Kızlar 7+3 hamileyim tatlı yiyemiyorum midem bulanıyor ama sürekli canım meyveli şeker çekiyor sürekli şeker yiyorum doktora sormayı unuttum zararı var mıdır acaba (inanılmaz derecede istiyorum aşeriyorum sanki )