Fatos_3424929 benim de on günüm var üç sun dolmasına, şimdiye kadar hiç olmadı herşey yolundaydı dün kırmızı leke gördüm peçete de . Baktım hafif kanama var. Doktora gittim iğne verdi ilaç verdi progestan. Ama korkmuyor değilim bayağı üzüldüm bu neden böyle oldu kal. Üç ayımıza da az kaldı .