Minnosannem12 Canım neden üzgün emoji kullandın. İşte ben bu yüzden bebek kilosu yazanlara soranlara sinir oluyorum. Üzülmene gerek yok. Bebeğin önden gitmeside iyi değil. Çok kilolu olmasıda iyi değil. Her türlü doğum şeklini değiştiren durumlar. Haftanla uyumlu olması önemli. Doktorun sağlıklı herşey yolunda diyormu ☺️ İşte bunlar önemli. Sağlıcakla gelsin canım benim.