EczSinemltnlk Deryakayabasi ultrasonda X ışınları değil ses dalgaları kullanıldığından herhangi bir problem teşkil etmiyor elbette.
Maria9 Ultrasonun ne bebeğe nede anneye hiçbir zararı yoktur bununla ilgili çok güzel açıklamalar var internette. Zararlı olan radyasyondan dolayı röntgen ve mr
Sita3434 Ultrasonda x ısını yok ki neden zararlı olsun zararlı olsa riskli gebeliklerde daha sık Kontrol olmazdı