esilannesiyim kızlar 10+2 haftalık hamileyim, yeşil akintim var ve bi hafta önce 2 yemek kaşığı kadar bi su geldi? su gelmesinin ardindan mide bulantim artti😞 başına gelen varmı? su bebegin olabilirmi?
DilekAlkanat esilannesiyim su geldigini soyluyorsunuz bu ciddi bise niye hemen doktora gitmiyorsunuz ? Ben 14+1 haftaligim ve dusuk riskim yuksek doktorum ayda 1 gel demesine ragmen 15 gunde bir gidiyorum.
Saramasal İdrar yolu enfeksiyonu olabilr canım bol su iç hamilelikte akıntı çoğalması normal ama şeffaf olursa temizliğine dikat et iç çamaşırları ütule günlük pet peçete vs kullanma
esilannesiyim DilekAlkanat hafta ici zaten kontrolüm var, sadece başına gelip bilgi sahibi olan varmı diye sordum.
DilekAlkanat esilannesiyim kontrol gununuzu beklemenize gerek yok ciddi bisey olabilir gece hastanelerde kadin dogum doktoru var gidip gorunun. Bir tanidigimizin basina geldi suyu acilmis hastaneye gidene kadar bebegini kaybetti insallah sizin oyle birsey degildir ama bian once vakit kaybetmeden gidin birsey yoksa bile endiseniz diner...
Saramasal Inslah su değildir ama nişan gelmeden su gelirmiki kulandigin bi ilaç varsa oda yapabilir tabiki yinede doktor en doğrusunu söyler sana ınslah bir skıntı yoktur