GamzeAkuToklu merak etme canim geçicek bende 12. 13. haftaya kadar inanılmaz halsizdim tuvalete gitmeye uşeniyodum bulantim da vardi.. suan 17 bitiyo gayet enerjim geri geldi.. Vucut hormonlara adapte olana kadar boyle yapiyo.. bthcg hamilelik hormonu bizi bu kadar halsiz yapan 10. haftada en zirveye cıkıyo ve sonra vucut buna adapte oluyo bunun başla sonla alakası yokki en cok halsizlik ilk haftalarda olucak.. sabret gecicek 1 aya.