ogluileannesi orası öyle tabi canım,riskli geçiyor gebeliğim, 22 mart kanamam oldu serum iğneyle durdurdular, ama üç gün sonra gittiğim de bi bebeğim düşmüş kanama sonucu.. geçen hafta cuma kanama alanı bitti dedi doktor, tekrar salı kanamam oldu hastanede yattım, gerçekten anne olmak hiç kolay değil, Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın,acısını göstermesin.